Про співучителювання я вперше почула під час українського-фінського експерименту «Змінитися за 7 днів». Тоді КАЙСУ та ЕСА продемонстрували, як це діє. Дуже хотілося і собі спробувати.
Щиро вдячна Л. М. Красюк за довіру, за те, що погодилася
співпрацювати, не зважаючи на незмінну шкільну проблему: обмаль часу. Але Людмила Миколаївна, вчителька майбутнього першого класу НУШ, сама постійно вчиться і охоче ділиться власними
знаннями та ідеями.
Ціную отриману можливість спробувати, зробити власні
помилки, проаналізувати, дійти висновків і дечому навчитися.
Рада ближче познайомитися і попрацювати з учнями 4 класу,
зануритися в початкову школу.
Це був мій перший досвід, який допоміг багато чого зрозуміти для роботи у п'ятому.
Це був мій перший досвід, який допоміг багато чого зрозуміти для роботи у п'ятому.
Розумію, наскільки важливим у співучителюванні є процес
планування, генерування ідей, розробка практичних завдань і простого
спілкування. Це те, чого мені не вистачило, про що почала шкодувати уже
напередодні самого уроку, чим переймаюся зараз. Шлях персонального розвитку
мене як вчителя, особистих навичок і власної творчості у процесі співпраці з
колегою був надто коротким.
Що робили на уроці? Гралися. Створювали тематичні колажі
за новим матеріалом, розселяли героїв у свої казки, повторювали тексти, ліпили
уривки (героїв, деталі інтер'єру, казкове середовище: пташиний двір, озеро…)
для того, щоб потім їх використати для гри у імпровізованому ляльковому театрі. Діти розуміли, для чого вони
виконують завдання.
Напевно, не все вдалося, але, граючись, програмовий
матеріал учні засвоїли, здобули нові навички. Були задоволені.
Перші кроки зроблено.
Немає коментарів:
Дописати коментар