Ми зараз багато говоримо про те, що сучасні
діти читають мало. Шукаємо способи, форми, можливості, щоб зацікавити учнівство
книжкою. Саме таким було основне завдання тижня зарубіжної літератури, проведеного
у Трудолюбівській гімназії напередодні весняних канікул.
Зацікавлені знайшлися! Покликані ігровим запалом, ліцеїсти радо розгадували ребуси, кросворди і анаграми, малювали ілюстрації і комікси до вивчених творів, збирали і поєднували пари, читали поезію, редагували тексти, шукали і знаходили відповіді на питання.
Найбільше руху і ігрового збудження створювали учениці 5 та учні 6 класів. Старші ж учасники тижня, проявляючи інтерес і активність, поводилися поважно і статечно, як і належить дорослим учням. Але до «касової кімнати шкільного банківського відділення», щоб одержати зароблені ліри, усі приходили з однаковим задоволенням.
(*Ліра - грошова одиниця, дизайн якої
розробила випускниця нашого закладу спеціально до літературного тижня.)
Ще варто згадати і важливий для мене
момент співучителювання, як можливість вчитися у колег, спільно генерувати і втілювати
ідеї, та принагідно подякувати Валентині Миколаївні Федоряці, викладачці
фінансової грамотності у нашому закладі, за спільну роботу над формуванням цін,
веденням обліку та виплатою зароблених коштів. Для мене це був важливий досвід.
😊
Не думаю, що всі учасники літературного тижня одразу полюбили читання, але знаю: дехто переконався, що треба уважно читати. Хоча б оголошення, щоб не прогавити цінну інформацію.
Вірю, що хтось все-таки змінив своє
ставлення до літератури.
Найприємнішими для мене були два дитячих питання: «Чи зробите ще «таке»?» і «Чи можна решту лір використати «наступного разу»?». З думкою про майбутнє відповідаю: валюта буде інша, а «зробимо» ще краще!
Дякую всім, хто відгукнувся, за гру, настрій, емоції, новий досвід, знання та навички. Будемо творити разом! 😊
Немає коментарів:
Дописати коментар