Продовжуємо обговорювати літературу від #КнигоНУШ.
Цього разу увагу зосередили на тому, що взяли для себе із прочитаних кних. Марія Таран, вчителька української мови та літератури, захоплено розповідала про абетку-енциклопедію Леоніда Ушкалова "Шевченко від А до Я". ЇЇ молода вчителька прочитала за рекомендацією колеги, Ріпки Б.І. Марію Валентинівну захопило у книзі все: несподівані факти і розвінчані деякі міфи, оформлення і загальна структура, людяність і філософічність твору. Книжка допомогла краще зрозуміти і людину, і поета, який "дивився на світ очима художника". А ще - стала яскравим доповненням до уроків, хоча зацікавить не лише філологів. "Завдяки їй, я полюбила Шевченка ще більше", - зізналася Марія Валентинівна.
Захопленість читачки передалася учительці математики, Кот Н.І. Наталя Іванівна теж вирішила перечитати "Шевченка від А до Я". Тепер видатний українець стане ближчим ще для однієї української родини.
В.В.Байбуза, вчитель німецької мови, довідався секрети "Виховання надзвичайної дитини" (Мері Шіді Курсінка): усі діти різні і усі надзвичайні; у їхньому вихованні головне - не досконалість, а розвиток. З цим переконанням і має йти вчитель до своїх вихованців.
І. В. Говор, вчителька музики, перечитала книжку Пітера Брауна "Дикий робот", яка "сподобається дітям, що захоплюються життям природи, хоча в ній є і глибокі попередження про ризики для людства". Спільно вирішили порекомендувати книгу восьмикласнику - такий твір саме для нього.
Цього дня книжкове обговорення завершилося приємними спогадами про власне дитинство вчителів.
Далі буде.
Цього разу увагу зосередили на тому, що взяли для себе із прочитаних кних. Марія Таран, вчителька української мови та літератури, захоплено розповідала про абетку-енциклопедію Леоніда Ушкалова "Шевченко від А до Я". ЇЇ молода вчителька прочитала за рекомендацією колеги, Ріпки Б.І. Марію Валентинівну захопило у книзі все: несподівані факти і розвінчані деякі міфи, оформлення і загальна структура, людяність і філософічність твору. Книжка допомогла краще зрозуміти і людину, і поета, який "дивився на світ очима художника". А ще - стала яскравим доповненням до уроків, хоча зацікавить не лише філологів. "Завдяки їй, я полюбила Шевченка ще більше", - зізналася Марія Валентинівна.
Захопленість читачки передалася учительці математики, Кот Н.І. Наталя Іванівна теж вирішила перечитати "Шевченка від А до Я". Тепер видатний українець стане ближчим ще для однієї української родини.
В.В.Байбуза, вчитель німецької мови, довідався секрети "Виховання надзвичайної дитини" (Мері Шіді Курсінка): усі діти різні і усі надзвичайні; у їхньому вихованні головне - не досконалість, а розвиток. З цим переконанням і має йти вчитель до своїх вихованців.
І. В. Говор, вчителька музики, перечитала книжку Пітера Брауна "Дикий робот", яка "сподобається дітям, що захоплюються життям природи, хоча в ній є і глибокі попередження про ризики для людства". Спільно вирішили порекомендувати книгу восьмикласнику - такий твір саме для нього.
Цього дня книжкове обговорення завершилося приємними спогадами про власне дитинство вчителів.
Далі буде.
Немає коментарів:
Дописати коментар