Для мене це одна з найулюбленіших шкільних подій, коли у закладі панує чудовий творчий розгардіяш, рух і метушня. Коли учні разом із класними керівниками народжують ідею, добирають матеріал, компонують. Особливо уважно розглядають листочки, камінчики, мушлі, квіти, ягоди, зернята. Автори кодують свої композиції, закладаючи особливий зміст у кожну деталь. Малюють, клеять, підв'язують, ліплять - створюють свою особливу композицію.
У творчому процесі наставники рекомендують вихованцям використання природних матеріалів і бережне ставлення до природи: не зривати цілі оберемки квітів, використовувати їх так, щоб максимально продовжити їхнє життя.
На виставку цього року приходили найуважніші і найвдячніші поціновувачі дитячої творчості: наймолодші гімназисти. Малеча була у захватів від побаченого і почутого.
Коментуючи власні витвори, діти пояснюювали свої ідеї, привідкриваючи завісу свого бачення світу і мистецтва.
Цього року учні 5 класу виготовили квітковий герб Миргорода і одягнули в ошатну золотаво-багряну сукню Королеву Осені, ретельно дібравши кожен листочок. На галявині шестикласників біля осінньої скарбниці зібралися комахи і тварини із шишок і жолудів.
Семикласники детально розповіли глядачам не лише про герб Миргорода, але і про історію міста і Полтавщини та що означають зернятка пшениці у їхній композиції.У центрі композиції від 9 класу, як у класика: "троянди й виноград...". Цю композицію першокласники визнали "дуже декоративною" :) і вартою високої оцінки.
До "Осінньої парасольки" від 11 класу першокласникам хотілося додати ще і своїх ознак осені, щоб стала вона "ще більшою".
Немає коментарів:
Дописати коментар