Виховникам

Аналіз роботи
МО класних керівників
Трудолюбівської ЗОШ І-ІІІ ст.
за 2016 - 2017 н.р.

У 2016— 2017 навчальному році виховна діяльність МО класних керівників Трудолюбівської школи проводилася відповідно до Програми для учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, затвердженої Наказом МОН України від 16.06.2015 №641 та інших нормативно-правових документів і була спрямована на формування у дітей прагнення до саморозвитку, фізичного і духовного вдосконалення; виховання патріотичних почуттів талановитої особистості, готової до творчої діяльності.
Кожен класний керівник обрав для себе проблему для поглибленого опрацювання протягом навчального року.
Красюк Людмила Миколаївна, класний керівник 5 класу, спрямувала свою роботу на знайомство з родинами, на вивчення і формування колективу. Результатом стало велике родинне свято “Я, родина, Україна”, де діти представили свої сім'Ї і родинні дерева, показали свої традиції і вміння працювати з іншими у класному колективі. Людмила Миколаївна практикує прогулянки з дітьми в природу, застосовує різноманітні форми, які вимагають спільної діяльності і приводять до згуртування класного колективу та сприяють безболісному переходу п’ятикласників і з початкової школи. Крім того класний керівник проводила значну волонтерську роботу, На кінець навчального року у День пам'яті і примирення п’ятикласники здійснили велопробіг до пам'ятників і місць поховання героїв-земляків. Заключним акордом навчального року стала подорож класної родини до Дніпра, де діти познайомилися з містом, зустрілися з волонтерами і пораненими бійцями у госпіталі та передали їм гостинці, які готували вдома разом з батьками.
Вікторія Вікторівна Божко, класний керівник 6 класу, спрямувала свою діяльність на згуртування класного колективу, на формування ціннісного ставлення до себе і до оточуючих, проводила з учнями різноманітні бесіди, ігри на встановлення навичок спілкування, життя у колективі та на виявлення лідерських, організаторських здібностей. У класі виробилася традиція поїздок до Миргорода: діти разом з класним керівником побували в кінотеатрі, на святкуванні 100-річчя курорту Миргород. Розширюючи географію подорожей, за навчальний рік відвідали Харків та Львів.
Класний керівник 7 класу, Таран Марія Валентинівна, продовжувала роботу по згуртуванню класного колективу, спрямовувала діяльність дітей на розвиток творчих здібностей, формування активної життєвої позиції та патріотичних почуттів. Вчитель української мови за фахом, Марія Валентинівна, проводить чималу роботу, спрямовану на формування ціннісного ставлення до народу, його традицій і рідної мови. Емоційно насиченими і змістовними були “Козацькі розваги” і мовний квест, також інтелектуально-розважальна гра “Я люблю Україну”. Суцвіття талантів семикласники показали на звітному концерті “Чудова сімка”. У класі вже склалися хороші традиції: жваво і весело відзначати дні іменинника та подорожувати класом. Цього року Марія Валентинівна відкрила своїм дітям Харків та Львів та підготувала піший похід Миргородщиною.
Класний керівник 8 класу В.В. Луценко своєю метою визначив формування у вихованців ціннісного ставлення до природи та до праці, прищеплення навичок самообслуговування та ціннісного ставлення до себе, свого здоров’я. Його вихованців взяли активну участь у “Козацьких розвагах” та охоче допомагали у підготовці свята здоров’я у 4 класі. Важливо, що класний керівник продовжує добру традицію нашої школи: співпрацює із першою вчителькою своїх вихованців, деякі заходи проводять разом. Вчитель трудового навчання, Василь Володимирович, прищеплює вихованцям любов до праці, вчить їх працювати руками. Цього року вони виконали проект “Прикраси для класу — власноруч”.
Крупенич Н.І., класний керівник 9 класу, свою роботу спрямувала на формування у вихованців інтересу до занять спортом, прагнення до здорового способу життя. Її учні були активними учасниками тижня здоров’я і всіх шкільних спортивних заходів. Крім того активно готувалися до ДПА
Класний керівник 10 класу, Давиденко В. І., своєю метою визначив формування у вихованців ціннісного ставлення до природи та до праці, прищеплення навичок самообслуговування та ціннісного ставлення до довкілля. Хоча робота із старшокласниками потребує застосування більш різноманітних форм діяльності, а самі учні — більшої уваги з боку класного керівника
В.М. Федоряка, класний керівник 11 класу, веде своїх вихованців шляхом від красивого до людяного, формуючи в них навички самообслуговуючої праці і ази рукоділля, вчить бачити красу навколишнього світу і відкривати його дива. Продовжуючи традицію подорожей з класом, восени її вихованці відвідали Одесу.
Цікавою формою спілкування старшокласників стали започатковані Валентиною Миколаївною “Зустріч для своїх”, куди збиралися бажаючі долучитися до запропонованої вчителькою теми (улюблена поезія і майстер-клас з йоги, а також прощальна ніч спогадів у школі, куди зійшлися діти разом зі своїми родинами).
Як справжні патріоти, вихованці Валентини Миколаївни готували гостинці для воїнів АТО, посилки для знайомого снайпера. Класний керівник вчить дітей стежити за подіями в країні і світі, бути учасниками важливих акцій. Так, вони стали активними учасниками заходів до Дня гідності, Дня Соборності України, свята вишиванки, Дня пам'яті та примирення. Крім того 11-класники допомагали готувати та стали окрасою важливої освітньої події, яку підготувала і провела у школі Валентина Миколаївна: міні-ЕдКемп Трудолюб. Випускники створили класний портрет цінностей та активно готуються до випускного вечора. У будь-якій справі стверджують головну думку класу: “З класом — класно!”
Запорукою успіхів у навчанні є зацікавленість дітей у вивченні предмета, тому хороший учитель завжди шукає засоби для підвищення інтересу школярів до свого предмету. Найкращі результати у цьому плані дає добре продумана і організована позакласна робота, зокрема - предметні тижні. Вони відкривають дітям можливість поглибити та розширити знання, шліфують практичні навички, формують творчі відносини між учнями та вчителями, можуть стати яскравою загальношкільною подією. Хочеться відзначити у цьому плані роботу вчителя історії та правознавства, яка провела тиждень правознавства і долучила до цікавих і змістовних заходів учнів 8, 9 та 10 класів, а молодші школярі продемонтстрували не лише знання свої прав, але й уміння їх намалювати.
Активним учасником всіх загальношкільних заходів і виховного процесу в цілому було дитяче об’єднання учнів початкових класів “Дивосвіт”. Учителі відкривали дітям дива світу і в них самих, прищеплюючи любов до рідного краю, до свого народу, до традицій і звичаїв та повагу до кожної людини зокрема. Традиційно активна виховна робота у початковій школі цього року ще більше урізноманітнилася цікавими формами, змістовними заходами, активною співпрацею з батьками.
Майже всі класні колективи були активними учасниками загальношкільного життя. Лише класному керівнику 10 класу необхідно більше приділяти часу для спілкування з вихованцями. Вони цьоо потребують не менше, ніж молодші учні.

Аналіз організації виховної роботи школи та класних колективів у 2016-2017 навчальному році свідчить про те, що їхня діяльність була планомірною і дає, позитивні результати у рівні вихованості учнів, згуртованості класних колективів, зростанні творчої віддачі педагогів. Діти були постійно зайняті колективною творчою працею, мали змогу займатися спортом та розвивати свій інтелектуальний потенціал.


На основі аналізу виховної діяльності школи визначено
мету виховної роботи:

- Формувати цінності і якості особистості, здатної до саморозвитку і самовдосконалення;
- Виховувати вільну, духовно багату, життєлюбну особистість, готову до творчої діяльності;
- Розвивати вміння працювати з іншими, здатність протистояти виявам жорстокості і несправедливості, прощати і просити пробачення;
- Формувати працелюбність і потребу трудової активності, небайдужість та ініціативність;
- Виховувати почуття особистої причетності до збереження природи та її багатств;
- Розвивати здатність цінувати себе як особистість.


Основні завдання виховної
на наступний 2017 - 2018 н.р.

- Адміністрацією школи систематично надавати методичну допомогу класним керівникам під час планування та ведення їх роботи.
- Активізувати роботу з класними керівниками щодо поширення передового досвіду та творчих здобутків (“я так роблю...”), вивчати досвід роботи класних керівників.
- Визначити пріоритетність патріотичного та громадянського виховання учнів, продовжувати волонтерську діяльність серед учнів і вчителів.
- Систематично тримати на контролі рівень правового, превентивного та морального виховання, відвідування учнями навчальних занять.
- У план виховної роботи включити проведення предметних тижнів з метою популяризації предметних знань; створення умов учням та вчителям для участі у творчих конкурсах різного рівня.
- Підвищувати роль та активність учнівського самоврядування у житті школи та використання інноваційних форм роботи у його діяльності.
- Сприяти роботі гуртків, розвивати інтелектуальні та творчі здібності учнів.
- Продовжити формування в учнів навичок культури здоров’я та безпечної поведінки.
- Організувати вивчення та впровадження досвіду роботи класного керівника Федоряки В. М.

Немає коментарів:

Дописати коментар