Діти мають рухатися. Вон з нетерпінням чекають перерви і часто просто гасають подвір'ям чи коридорами - будь-яким вільним простором.
Якщо ж спрямувати їхній рух у необхідне русло, то можна отримати контрольований потік корисної енергії.
Нещодавно це відкриття для себе зробили шестикласники: непосидючий і невгамовний клас чергував про школі, намагаючись втихомирити кожного, хто "порушує поведінку". Але коли самі стали грати у звичайний струмочок, то до їхнього жвавого потічка приєдналося стільки бажаючих, що він перетворився на повноводну річку.
Та нестримна ріка бігла шкільними коридорами, збирала дитячу енергію і дарувала усім радість.
І робити зауваження уже було нікому.
Якщо ж спрямувати їхній рух у необхідне русло, то можна отримати контрольований потік корисної енергії.
Нещодавно це відкриття для себе зробили шестикласники: непосидючий і невгамовний клас чергував про школі, намагаючись втихомирити кожного, хто "порушує поведінку". Але коли самі стали грати у звичайний струмочок, то до їхнього жвавого потічка приєдналося стільки бажаючих, що він перетворився на повноводну річку.
Та нестримна ріка бігла шкільними коридорами, збирала дитячу енергію і дарувала усім радість.
І робити зауваження уже було нікому.
Додати заголовок |
Немає коментарів:
Дописати коментар