пʼятниця, 13 квітня 2018 р.

Книжки для роботи і життя

Продовжуємо обговорювати літературу від  #КнигоНУШ.
 Цього разу увагу зосередили на тому, що взяли для себе із прочитаних кних. Марія Таран, вчителька української мови та літератури, захоплено розповідала про абетку-енциклопедію Леоніда Ушкалова "Шевченко від А до Я". ЇЇ молода вчителька прочитала за рекомендацією колеги, Ріпки Б.І. Марію Валентинівну захопило у книзі все: несподівані факти і розвінчані деякі міфи, оформлення і загальна структура, людяність і філософічність твору. Книжка допомогла краще зрозуміти і людину, і поета, який "дивився на світ очима художника". А ще - стала яскравим доповненням до уроків, хоча зацікавить не лише філологів.  "Завдяки їй, я полюбила Шевченка ще більше", - зізналася Марія Валентинівна.
Захопленість читачки передалася учительці математики, Кот Н.І. Наталя Іванівна теж вирішила перечитати "Шевченка від А до Я". Тепер видатний українець стане ближчим ще для однієї української родини.
В.В.Байбуза, вчитель німецької мови, довідався секрети "Виховання надзвичайної дитини" (Мері Шіді Курсінка): усі діти різні і усі надзвичайні; у їхньому вихованні головне - не досконалість, а розвиток. З цим переконанням і має йти вчитель до своїх вихованців.
І. В. Говор, вчителька музики, перечитала книжку Пітера Брауна "Дикий робот", яка "сподобається дітям, що захоплюються життям природи, хоча в ній є і глибокі попередження про ризики для людства". Спільно вирішили порекомендувати книгу восьмикласнику - такий твір саме для нього.
             Цього дня книжкове обговорення завершилося приємними спогадами про власне дитинство вчителів.
Далі буде.

Немає коментарів:

Дописати коментар