

Ціную отриману можливість спробувати, зробити власні
помилки, проаналізувати, дійти висновків і дечому навчитися.

Це був мій перший досвід, який допоміг багато чого зрозуміти для роботи у п'ятому.
Розумію, наскільки важливим у співучителюванні є процес
планування, генерування ідей, розробка практичних завдань і простого
спілкування. Це те, чого мені не вистачило, про що почала шкодувати уже
напередодні самого уроку, чим переймаюся зараз. Шлях персонального розвитку
мене як вчителя, особистих навичок і власної творчості у процесі співпраці з
колегою був надто коротким.
Що робили на уроці? Гралися. Створювали тематичні колажі
за новим матеріалом, розселяли героїв у свої казки, повторювали тексти, ліпили
уривки (героїв, деталі інтер'єру, казкове середовище: пташиний двір, озеро…)
для того, щоб потім їх використати для гри у імпровізованому ляльковому театрі. Діти розуміли, для чого вони
виконують завдання.

Перші кроки зроблено.
Немає коментарів:
Дописати коментар